Geplaatst 4 april4 apr Populair bericht Het is al bijna weer 10 jaar geleden dat we met 192 Radio in Hilversum de Vinyl Marathon georganiseerd hebben. Ja echt, alweer 10 jaar. Hier is deel 1 van de samenvatting met de helaas in 2024 overleden Cees van Zijtveld.
Geplaatst 4 april4 apr Wat leuk om dit te zien, Alex! Ik zag ook nog Thimon Schellevis in beeld, helaas is hij ook niet meer onder ons. Cees draait Tormented van de Phantoms, een favoriet van mijn broer in die tijd. Een paar jaar geleden heb ik tot mijn grote vreugde de LP van de Phantoms kunnen kopen op de platen en CD beurs in Den Bosch (volgend weekend ga ik er weer naartoe 😄). Met veel plezier heb ik de verhalen van Cees beluisterd.
Geplaatst 4 april4 apr Zojuist ook de video bekeken. Ben pas naar de radio gaan luisteren toen Cees van Zijtveld in de middag bij de AVRO zat, dus wat hij vertelde was nieuw voor mij...Weet me nog wel de filler te herinneren die Cees draaide naar de reclameblokken van zes uur toe... raar muziekje met verschillende stemmen die "bye bye" roepen in verschillende toonhoogte... Geweldige filler!!...Bij deze beurs ga ik volgende week zaterdag ook weer eens rond snuffelen... Als je nog iets zoekt, is de kans groot dat je hier slaagt!!!...Nee, ik heb geen aandelen in deze beurs, maar kan er wel op de fiets naar toe...(als ik zou willen!)...Groet, Michel... 5 april5 apr bewerkt door Chell Aanvulling + tekstcorrectie...
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.