Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

het is al weer 52 jaar geleden... de Norderney op het strand en Veronica hervatte op 11 April 1973 haar uitzendingen vanaf de Mi Amigo op 259 meter. Ik had die dag "stiekum" vrij genomen en met een paar "Europa Band" geluidsbandjes nam ik met mijn Philips N4307 recorder deze herstart op.... Zat het net af te luisteren.. en dan denk je als 69 jarige.. "Time flies....", net alsof het gisteren was....

12-13 start

Deze inhoud is verborgen
13-14 Rob Out

Deze inhoud is verborgen

14-15 Tom Collins

Deze inhoud is verborgen

15-16 Tom Collins live vanaf de Mi Amigo

Deze inhoud is verborgen

16-17 Lex Harding

Deze inhoud is verborgen

17-18 Rob Out

Deze inhoud is verborgen

18-19 Jukebox Stan Haag

Deze inhoud is verborgen

19-20 Lexjo Lex Hrding

Deze inhoud is verborgen

20-21 Will Luikinga

Deze inhoud is verborgen

Veel luisterplezier met deze memories...

Henk Kruize

Geplaatst

Wat mooi! Ik kan het me nog heel goed herinneren.

Veronica vanaf de Mi Amigo....en toch voelde het anders...

Dank je voor het delen van dit moois!

Geplaatst

Dit is toch fijn om terug te horen althans als ik er naar mag luisteren helaas iets zit in de weg of doe ik iets verkeerd een echte zeezenderfreak

Geplaatst
  • Auteur
  Op 12-4-2025 om 08:10 zei brako8488:

helaas iets zit in de weg of doe ik iets verkeerd

Misschien een "bugje" in je PC? De links werken gewoon, net even gecheckt...

Gewoon blijven proberen, de aanhouder wint.

Fijne Zaterdag

Henk Kruize

Geplaatst
  • Auteur
  Op 16-4-2025 om 06:19 zei Hotel Amigo:

Zeer toepasselijke eerste plaat!

Klopt, "Riders on the storm" en je hoort ook dat de generator aan boord wat moeite had met het schommelen van het schip, de plaat jankt af en toe wat...

Groet

Henk

PS zo'n Philips N4307 had ik ook in die tijd.... Waren prima recorders maar later kon je al het rubber, zoals riempjes, remmen en de rubbers in de spoelschotels vervangen... het Philips rubber werd later "drab"... Trouwens prima te verwijderen met "Dasty"....

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.