Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Wie kent deze Kees Groot, die op 17 Februari 1976 meedoet aan het TV programma de De-O-Show?

De-O-Show KRO Theo Stokkink 17 februari 1976 zeer zeldzaam fragment!.mp4_snapshot_00.40.280.jpg

Geplaatst

De link van Juul geeft in mijn Firefox niks, dus ik weet niet wat Juul's antwoord was..

Maar ik vond wel de betreffende uitzending op YouTube. Leuke kwis die ik nooit gezien heb.

In de loop van de uitzending noemt Theo Stokking Kees Groot "onze amateur" en één van de reacties onder de video meldt dat Kees Groot de "niet-bekende-Nederlander" is. Veel reageerders vroegen wie Kees Groot is en niemand weet het.

Andere gasten waren Peter Koelewijn en Tineke.

Rink

Geplaatst
  • Auteur

Dankjewel, Maarten. Die bovenste info is vermoed ik alleen voor B&G medewerkers te achterhalen? Evenals Rink kreeg ik via de link van Juul de algemene "collectie" pagina. Ik had nog wel via de link

Deze inhoud is verborgen
gezocht, maar ook daar niks kunnen vinden. Helaas ontbreekt in de betreffende opname het begin en mogelijk werd daar de introductie van Kees Groot gedaan. Wel een unieke opname overigens, voor zover ik begrijp is dit het enige wat er nog is van dit programma, dat maar kort bestaan heeft met 8 afleveringen :
Deze inhoud is verborgen

Groeten

Ben

Geplaatst
  Op 16-4-2025 om 06:27 zei Ben:

Dankjewel, Maarten. Die bovenste info is vermoed ik alleen voor B&G medewerkers te achterhalen? Evenals Rink kreeg ik via de link van Juul de algemene "collectie" pagina. Ik had nog wel via de link

Deze inhoud is verborgen
gezocht, maar ook daar niks kunnen vinden. Helaas ontbreekt in de betreffende opname het begin en mogelijk werd daar de introductie van Kees Groot gedaan. Wel een unieke opname overigens, voor zover ik begrijp is dit het enige wat er nog is van dit programma, dat maar kort bestaan heeft met 8 afleveringen :
Deze inhoud is verborgen

Groeten

Ben

Toevallig 2 dagen geleden ook bekeken en wie weet nog op hetzelfde tijdstip als jij 😁 en had dezelfde gedachte: wie is dit nu ?

Groetje,

Martin

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.