Geplaatst 18 april18 apr Populair bericht Joepie publiceerde haar allereerste top 50 in nummer 11 van augustus 1973. De top 50 kende een wekelijkse frequentie hoewel Joepie aanvankelijk slechts om de veertien dagen in de winkels lag. Vanaf januari 1974 zond radio Mi Amigo de Joepie top 50 wekelijks uit. Mijn zoektocht spitst zich toe op enkele ontbrekende lijsten tussen zaterdag 4 augustus 1973 (zie bijlage) en zaterdag 29 december. Een aantal lijsten heb ik kunnen terugvinden op blaadjes (zie bijlage) die wat lay-out betreft heel erg doen denken aan de Joepie pagina's maar die dus verschenen zijn in de weken dat Joepie zelf niet verscheen. Ik vermoed dat het om blaadjes gaat van Radio Atlantis want de Atlantis top 40 staat aan de rechterkant van de bladspiegel, de Joepie Top 50 op de linkerkant (zie nogmaals bijlage).Lijsten die ik zoek: 11 augustus, 8 september, 22 september, 6 oktober en 29 december 1973.Wie kan me helpen?
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.