Geplaatst 25 mei 20159 jr. Leuk Vincent ga vooral zo door!! Groetjes en een fijne 2e Pinksterdag allemaal. Arnold.
Geplaatst 27 mei 20159 jr. Auteur Woensdag Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Donderdag Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 27 mei 20159 jr. Op 27-5-2015 om 06:08 zei Vincent: Woensdag Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Vincent, dit moet toch donderdag de 31e maart zijn? Hij heeft het over Ferry Maat in het volgende uur? Gr, Melle
Geplaatst 30 mei 20159 jr. Vincent dit is toch mooie radio waar je naar blijft verlangen tijdens het eten ...Bedankt heb ze alemaal meegenomen
Geplaatst 1 juni 20159 jr. Auteur Nog een toetje, na het weekend: NOS-R3-19880404-1800-1900-JeanneKooymans-Driespoor
Geplaatst 1 juni 20159 jr. Top materiaal dit! Heb ze allemaal meegenomen. Ongelofelijk wat ik verlang ik hier naar terug...
Geplaatst 2 juni 20159 jr. Heerlijk materiaal, inderdaad! Dank Vincent. Ben net te jong om destijds alles bewust te hebben meegemaakt (pas vanaf 94/95 de avondspits gaan volgen); maar het valt me weer op hoe goed dit vaste anker tussen middag en avond in elkaar zat; Lekker snel, goede muziek, originele items en in dienst van de luisteraar + niet al te veel aandacht voor zijn (tijdelijke) eigen vertrek.
Geplaatst 29 augustus 20159 jr. Beste Vincent. Vandaag heb ik deze geweldige site ontdekt en me gelijk aangemeld. Tot mijn vreugde staan hierop ook oude afleveringen van de Avondsspits, mijn favoriete programma uit de jaren 80 en 90. Helaas werken de linkjes niet meer (behalve die van 28.03). Zou deze nogmaals willen uploaden. Je zou mij er een groot plezier meedoen. Alvast veel dank! Groet, Arno
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.